IVF med ÄD

Planerar du barn snart och vill bli gravid nu eller kanske om ett år? Här får du svar på dina frågor och tips och idéer från andra som planerar att skaffa barn.

IVF med ÄD

Inläggav pepper » fre jun 17, 2016 00:03

Sedan länge söker jag efter information om kliniker som erbjuder IVF med ÄD. Jag funderar över Lettland och Polen. InviMed i Warszawa var mycket snabba på att svara på min förfrågan. Känner ni till denna klinik?
pepper
Nykomling
Nykomling

Re: IVF med ÄD

Inläggav scarlet » mån okt 24, 2016 00:04

Hej, jag är ny här på forumet, och har ett par frågor till er. Jag är efter de inledande undersökningarna, den enda chansen för mig visade sig vara ivf med ägg donation. Jag tror att jag kommer välja att börja behandlingen på en polsk klinik i Warszawa, har någon av er erfarenhet av Invimed kliniken?
scarlet
Nykomling
Nykomling

Inläggav carina6 » mån okt 24, 2016 12:06

Vi beslutade oss för en behandling på deras klinik och adpotion av äggcell. Tyvärr, trots en relativt ung ålder fungerar inte mina äggstockar längre: ( Vi är klara med undersökningarna, och har redan valt en donator. Jag hoppas att vi kommer att lyckas, kliniken har bra läkare och en samordnare som kan språket. Allt sker utan större problem och stress. Kolla också på deras hemsida, där vi hittade svar på många frågor;) http://www.invimed.se/
carina6
Nykomling
Nykomling

Inläggav Nuttan » tor dec 08, 2016 15:42

Hej på er!

Vi är helt inne på att välja INVIMED i Polen för ÄD. Återhämtar oss just nu från alla IVF och bakslag så att vi är helt på topp när vi börjar med ÄD. Min fråga till er är hur har det gått för er som nu varit i kontakt med INVIMED och vilken av de 3 klinikerna har ni använt. Vi har pratat med dem via mail lite och läst ut och in på deras hemsida men vill ha era synpunkter på hur det varit, hur det gått och era upplevelser. De personliga berättelserna är viktiga för oss inför slutvalet. Tack på förhand till er alla kämpar <3 Kram
Nuttan
Nykomling
Nykomling

Återgå till Planera barn